Każdy salon, korzystający z klientów bo takie jest główne zamierzenie działalności, aby mieć klientów musi liczyć się z opiniami. Opinie czasami nie są przychylne i warto o nich wiedzieć. Warto wiedzieć co inni mówią na temat usług jakie dana firma świadczy.
Dziś o 2 narzędziach, z których warto korzystać.
- BRAND 24 – jest to platforma, dzięki której możesz na bieżąco monitorować co o twojej marce mówi się w sieci. Przejrzysta prezentacja zmian w natężeniu ilości wzmianek i zasięgu. Sprawdź jak często mówi się o Twojej marce w sieci, jak dużo interakcji wywołują wpisy oraz jak duży zasięg w mediach społecznościowych generuje Twoja marka. Możesz zobacz jak dziennie, tygodniowo czy miesięcznie zmienia się liczba wyników. Możesz zidentyfikować najbardziej zasięgowe źródła. Mało tego masz możliwość ustawienia alertów / powiadomień w oparciu o zdefiniowane filtry. Możesz również otrzymywać notyfikacje e-mail tylko w przypadku istotnych wyników np. na witrynach większych niż 500 tys. wizyt na miesiąc. Co ważne zarządzanie panelem jest stosunkowo proste i warto skorzystać z konta na próbę.
- Drugim narzędziem jest SentiOne – jest narzędzie, dzięki któremu możesz obserwować na bieząco fantów i obserwatorów co o Tobie mówią w czasie rzeczywistym. Możesz zbierać w jednym miejscu wszystkie opinie z social mediów (takich jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, VKontakte, Reddit, Tumblr) oraz innych źródeł – blogów, stron www, portali informacyjnych, stron z recenzjami (Google Reviews, TripAdvisor, Amazon i innych). Dzięki nielimitowanym słowom kluczowym możesz monitorować swoją markę, konkurencję, branżę, intencje zakupowe oraz wiele innych. Możesz również sprawdzić jak wypada Twoja marka na tle całej branży oraz konkurencji wpisując odpowiednie słowa kluczowe. Dzięki funkcji anomalii opartej na AI, automatycznym raportom oraz alertom, zawsze będziesz na bieżąco ze wzmiankami o Twojej marce, zapobiegniesz kryzysowi w social mediach oraz zbudujesz lepsze relacji z grupą docelową.
Dlaczego warto korzystać z powyższych narzędzi?
- Możesz weryfikować za pomocą słów kluczowych jakie informacje wstawia konkurencja i jak się rozwija,
- Możesz dopasowywać treści promocji do oczekiwań rynku
- Możesz na bieżąco wiedzieć jeżeli w internecie pojawi się negatywna opinia na temat Twojego salonu
- Możesz również badać wizerunek Twojej marki, dzięki analizom, raportom itd.
- Możesz lepiej szacować budżet na reklamę wiedząc co najchętniej czytają Twoi klienci, albo czego oczekują
Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis