• prawo kosmetyczne
    • Produkty kosmetyczne
    • makijaż pernamentny
    • medycyna estetyczna
    • kosmetyka
    • fryzjerstwo
    • działalność nierejestrowana
  • Prawo Pracy
    • Przedsiębiorca
    • ZUS
    • pracownicy
    • Podatki
    • interpretacje podatkowe
  • prawo konsumenckie
  • RODO
  • beauty tech
  • biznes
    • edukacja
    • książki
    • 5 pytan do
    • rozwój
    • Sprzedaż w salonie beauty
    • administracja w salonie beauty
21 maja, 2025
Str. głównaUncategorizedZabezpieczone: Wykorzystanie prądów w kosmetologii

Zabezpieczone: Wykorzystanie prądów w kosmetologii

Uncategorized

Treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, proszę poniżej wprowadzić hasło:

  • Aleksandra Dąbrowska Kosmetolog
  • kosmetologia
  • kosmetyka
  • prądy w kosmetologii
Poprzedni

Prawnik dla salonu kosmetycznego i fryzjerskiego – w czym może pomóc?

Następny

W nowym roku 2022 nowe przepisy Rozporządzenia dot. substancji wchodzących w skład tuszy do tatuażu lub makijażu permanentnego.

Podobne artykuły

Kosmetyki

Nomenklatura INCI w zakresie kosmetyków – system nazewnictwa i zasady

Kosmetyki, prawo kosmetyczne, Produkty kosmetyczne zgodność prawna

Nomenklatura INCI czyli międzynarodowe nazewnictwo składników kosmetycznych. Jest stosowana w celu ujednolicenia nazw składników stosowanych w kosmetykach. INCI ma istotne znaczenie zarówno dla konsumenta jak i dla profesjonalisty. Jest pomocne w doborze produktu kosmetycznego. Znajdziemy […]

kosmetyka

Toksykologia kosmetyków cz.1

kosmetyka, Kosmetyki, prawo kosmetyczne, Produkty kosmetyczne zgodność prawna

Toksykologię kosmetyków należy rozumieć jako dziedzinę ogólnej toksykologii zajmującą się badaniem oraz oceną bezpieczeństwa stosowanych substancji w produktach kosmetycznych.  Dyscyplina ta zajmuje się także badaniami kontrolnymi, które oparte są na aktualnych aktach prawnych. Wynika wiec […]

beauty compliance

Mikrobiologia w kosmetologii i bezpieczeństwie kosmetyków

beauty compliance, Compliance, Produkty kosmetyczne zgodność prawna

Rozwijający się przemysł kosmetyczny przyciąga coraz więcej nowych przedsiębiorców, co powoduje znaczny wzrost produkcji kosmetyków. Badania mikrobiologiczne kosmetyków w laboratorium to jeden z najważniejszych elementów kontroli jakości i bezpieczeństwa produktów kosmetycznych. W wyniku stosowania różnego […]

  • Niższy VAT dla branży beauty od 1 kwietnia?
  • Wizerunek klientki a prawo – czy można robić zdjęcia klientkom?
  • Toksykologia kosmetyków cz.1
  • Czy właściciel salonu kosmetycznego, fryzjerskiego może wykorzystywać wizerunek pracownika?
  • Prawa osoby oszpeconej zabiegiem kosmetycznym – odszkodowanie i zadośćuczynienie czy tylko takie opcje?
  • Pacjent czy klient? Kto odwiedza salon kosmetyczny?
  • Co grozi za brak kasy fiskalnej świadcząc usługi kosmetyczne, kosmetologiczne lub fryzjerskie w działalności nierejestrowanej?
  • Działalność nierejestrowa – początkująca kosmetyczka musi posiadać kasę fiskalną i nadany NIP – omówienie interpretacji.
  • Błędne wykonanie zabiegu kosmetycznego przez osobę zatrudnioną na umowę cywilnoprawną a zwrot poniesionych strat
  • Nowa normalność – trwają konsultacje ws. wytycznych dla branży beauty w ministerstwie
Blog jest marką należącą do
Linki
  • Polityka Prywatności 
  • Regulamin
  • Nota Prawna

Treści objęte są prawem autorskim i nie mogą być bez pisemnej zgody wykorzystywane.

Copyright © 2025 | MH Magazine WordPress Theme by MH Themes

Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}