• prawo kosmetyczne
    • Produkty kosmetyczne
    • makijaż pernamentny
    • medycyna estetyczna
    • kosmetyka
    • fryzjerstwo
    • działalność nierejestrowana
  • Prawo Pracy
    • Przedsiębiorca
    • ZUS
    • pracownicy
    • Podatki
    • interpretacje podatkowe
  • prawo konsumenckie
  • RODO
  • beauty tech
  • biznes
    • edukacja
    • książki
    • 5 pytan do
    • rozwój
    • Sprzedaż w salonie beauty
    • administracja w salonie beauty
20 maja, 2025
Str. głównaPREMIUMZabezpieczone: Wzór Rejestr Umów Powierzenia – dla salonu beauty

Zabezpieczone: Wzór Rejestr Umów Powierzenia – dla salonu beauty

PREMIUM, RODO, Wzory dokumentów

Treść jest chroniona hasłem. Aby ją zobaczyć, proszę poniżej wprowadzić hasło:

  • ochrona danych w salonie beauty
  • rejestr umów powierzenia
  • rodo
  • wzór rejestru umów powierzenia
Poprzedni

Działalność nierejestrowana dla stylistki paznokci?

Następny

Oświadczenie pracownika o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych – poszerzone dla salonu beauty

Podobne artykuły

Ochrona danych osobowych

RODO CHER czyli nowy wakacyjny cykl RODO

Ochrona danych osobowych, RODO, RODO CHER

Rodo to dość specyficzny obszar, który nie tylko wymaga dobrego zrozumienia, ale również wprowadzenia i systematycznego sprawdzania i aktualizowania. Na kanale instagram od piątku rozpoczynamy cykl rolek informacyjnych poszerzających świadomość związaną z ochroną danych osobowych […]

Compliance

Czy pracodawca ma prawo sprzedać telefon pracownikowi po zakończeniu współpracy?

Compliance, Ochrona danych osobowych, prawo, RODO

Zdarzają się sytuacje, w których pracownicy w ramach stosunku pracy otrzymują telefon służbowy. Zdarzają się również takie sytuacje, w których pracodawcy nie ingerują w to jak telefon jest używany. Innymi słowy pracownicy wykorzystują go również […]

Brak grafiki
RODO

Brak dostępu administratora do danych osobowych jest naruszeniem ochrony danych!

RODO

Czasami czytam na różnych forach czy utrata danych też jest naruszeniem ochrony danych osobowych. Naruszenie może przyjąć „różne twarze”. Czasami jest to np. wyciek danych, kradzież, modyfikacja a czasami np. kiedy były pracownik weźmie zeszyt […]

  • Niższy VAT dla branży beauty od 1 kwietnia?
  • Wizerunek klientki a prawo – czy można robić zdjęcia klientkom?
  • Toksykologia kosmetyków cz.1
  • Czy właściciel salonu kosmetycznego, fryzjerskiego może wykorzystywać wizerunek pracownika?
  • Prawa osoby oszpeconej zabiegiem kosmetycznym – odszkodowanie i zadośćuczynienie czy tylko takie opcje?
  • Pacjent czy klient? Kto odwiedza salon kosmetyczny?
  • Co grozi za brak kasy fiskalnej świadcząc usługi kosmetyczne, kosmetologiczne lub fryzjerskie w działalności nierejestrowanej?
  • Działalność nierejestrowa – początkująca kosmetyczka musi posiadać kasę fiskalną i nadany NIP – omówienie interpretacji.
  • Błędne wykonanie zabiegu kosmetycznego przez osobę zatrudnioną na umowę cywilnoprawną a zwrot poniesionych strat
  • Nowa normalność – trwają konsultacje ws. wytycznych dla branży beauty w ministerstwie
Blog jest marką należącą do
Linki
  • Polityka Prywatności 
  • Regulamin
  • Nota Prawna

Treści objęte są prawem autorskim i nie mogą być bez pisemnej zgody wykorzystywane.

Copyright © 2025 | MH Magazine WordPress Theme by MH Themes

Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}